De Filipijnen - Reisverslagen van Meike van Moerkerk - WaarBenJij.nu De Filipijnen - Reisverslagen van Meike van Moerkerk - WaarBenJij.nu

De Filipijnen

Ik ga 3 maanden stage lopen in de Filipijnen! Samen met nog 7 anderen van mijn opleiding zit ik in een huisje in het plaatsje Calinan, wat grenst aan de grote stad Davao City.
Ik doe de opleiding Pedagogisch Medewerker kinderopvang, dus mijn stages zullen plekken worden waar kinderen te vinden zijn (het weeshuis, de basisschool, gehandicapte kinderen, etc.) Voor deze kinderen hebben we doormiddel van sponsoracties verassend veel geld opgehaald!

Recente Reisverslagen:

14 April 2015

Rondtrekken door Cebu en Palawan!

03 April 2015

Goodbye Calinan.....

23 Maart 2015

Weer een week met veel (on)geluk....

17 Maart 2015

Ook wat Filipijnse weetjes...

08 Maart 2015

Nog 40 dagen mooi weer!
Meike

Hoi! Ik ben Meike en ik ga 3 maanden stage lopen in de Filipijnen! Samen met nog 7 anderen van mijn opleiding zit ik in een huisje in het plaatsje Calinan, wat grenst aan de grote stad Davao City. Ik doe de opleiding Pedagogisch Medewerker kinderopvang, dus mijn stages zullen plekken zijn waar kinderen te vinden zijn (het weeshuis, de basisschool, gehandicapte kinderen, etc.) Ik kijk er enorm naar uit om mijn eerste reisverslag vanuit de Filipijnen te typen! Tot dan!!!

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7159

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 17 April 2015

De Filipijnen

Landen bezocht: